Hallå!!

Hann aldrig skriva nå mer igår...
Men krattning blev klar i alla fall!! (Fortfarande den del som tinat fram, annars är väl ca halva gräsmattan kvar...)
Även om mina händer protesterade i början, var så himla öm!!!!

Två promenader hann jag med oxå, även en liten tredje, gick och drack kaffe hos en granne en km bort...
Ville inte gå in!!! Var så himla skönt!!

Selina var med hela dagen oxå, ända tills hon däckade i min famn strax efter åtta...
Mysigt!! Så söt är hon oxå!

Lite hjälp (eller stjälp??) med skottkärran!!

Bruden gillar fart!

Kvällspromenad!

Trött tjej!


Idag blev jag gräsänka igen...
Så nu sen jag kom hem har jag städat undan det värsta och ätit...
Nu är frågan bara om jag ska gå på promenad, eller torka golven...

Golven finns ju i och för sig kvar imorgon oxå, men skulle vara skönt att få det gjort.
Stolarna är redan uppställda, då jag skruvat av alla sitsar och tvättar dynöverdragen...
Fint med vitt kanske, men inte praktiskt på en fläck, däremot blir de fulla av fläckar...!!!

Hmm, tåls att tänka på....i soffan...kanske ska.....luta mig ner lite.....gäääääsp......hmm.....

Hej!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Jättefina bilder på lilljänta!

2010-04-26 @ 21:36:37
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback