Jahapp.

Då var denna arbetsdag till ända...

Så nu ska jag bara ta det lugnt en stund, och sen ska jag sno ihop en cole slaw, sen ska jag få sällskap av U!
Hoppas på en promenad, och så ska jag dela ut post till grannarna, för det verkar som om posten tycker att det borde vara min uppgift.
Har nu två gånger på en vecka fått post till grannar, idag till två stycken!!!
Konstigt, för vi har inte lika namn för fem öre.... och inte samma adress heller...
Håller de på att spara pengar, genom att inte stanna bilarna lika ofta???

Sen blir det nog soffan resten av kvällen...
Känner att min fot börjar tycka att jag ansträngt den lite för mycket, för fort, så det blir högläge på den ikväll oxå...
Har köpt lite nötter jag tänkte smaska på, fick ett oerhört sug av pistagenötter när jag var på affärn, så det blev det!

Nähä, cole slaw var det!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback