Söndag!

Trots att jag ska ut på promenad med C senare, så kunde jag itne låta bli att gå en morgonpromenad imorse!!
Vaknade vid kvart över sju, solen sken och jag kunde bara inte ligga kvar i sängen!!
(Eller ja, låg och drog mig ett tag, men vid åtta begav jag mig!)

Men jag måste bara visa synen som mötte mig imorse när jag kom ner i badrummet!!

Haha! Så kan det gå om man duschar det sista man gör, och man har självlockigt hår!!
Jämfört med mig så var det i alla fall otroligt vackert runt grisrundan, och härligt!!
Det är bara så härligt att vara ute tidigt på morgonen!
Hörde en massa fåglar kvittra, tranor skrika, mindre trevligt ljud i och för sig... Och bara luften!!
Frisk och klar!!! (Om man bortser från just runt anledning till att det heter grisrundan....)
Jaja, slutpratat, min morgon i bilder!



Osså var det djuren... Såg i alla fall minst 20 tranor, men de är lite skygga och håller sig ifrån vägen..


Såg dock bara tre rådjur, de andra hade väl inte vaknat än!

Dessutom såg jag duvor!! De måste väl ändå ha flugit vilse??

Nu har vi käkat frulle, och jag sitter och dricker morgonteet...
Ska strax gå ut och fortsätta kratta, det lilla som är kvar.
Sen ska Selina komma, och som sagt, på promenad med C.

Sen kanske man kan ägna nån del av dagen åt att njuta av vädret och att man varit duktig!

Ha en stråålande dag!!

PS. Hoppas ni inte blir alltför less på bilder på elefanter!! Men det känns som ett så tacksamt motiv! Man kan se och jämföra skillnaderna i väder och vind, årstider... Och så är det ju en sån fin symbol för Ragunda!! Så mer elefanter lär det bli!
DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback