Bzzz.....

Ouch, det värker i huvudet!!
Inte nån sprängande huvudvärk, utan mer en värkande... Som om nån har spänt fast nåt runt bakhuvudet, och trycker, trycker och trycker!!
Har druckit både en massa vatten, och kaffe.
Har varit ute.
Har ätit mat.
Vet inte vad mer jag kan göra, förutom stoppa i mig nå piller då kanske..
Men jag hoppas det ska släppa ändå!

Funderar på att skippa x.trainern idag och gå på nån promenad istället, känner att det är lite träningsvärk både här och där. Och så vill jag ju passa på att vara ute när vädret är fint! Och innan sommarn tar slut helt!
I har pratat flera gånger om ett hus långt upp på berget hon vill gå till.
Får se om man orkar ge sig på det idag, det blir rejält uppför, vilket ger bra träning, men kommer jag att orka?
Jo, orkar kommer jag nog att göra, men det kommer nog att bli tungt, väldigt tungt!
Men man ska väl utmana sig själv?!?!

Och utsikten borde vara häftig där uppe!
Och om bara solen lyser så blir det perfekt!

Nu ska jag stänga av hjärnan en stund och spela nå spel på king.com!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback