Då har man spenderat pengar då!!


Om ni nu inte skulle förstå vad ni ser så ska jag försöka guida er.
Snett uppifrån, från vänster:
*Ett långt, svart ribbat linne från Indiska
*Ett långt, vitt ribbat linne från Indiska
*En lång, mörkblå stickad tjocktröja från H&M
*En lång, tunn brun stickad kofta från H&M
*En lång, grå/vitrandig kofta från Rut m.fl.
*Ett långt, petrolblått linne från Gina Tricot
Ovanpå detta ligger:
*Ett par örhängen som passar bra till långa mysiga koftor
*Ett par mörkgråa, kabelstickade overkneestrumpor som oxå passar mys
Och till sist:
*Ett par svarta "finvardagsskor" till hösten
Remsandaler funkar inte riktigt längre..

Som ni märker följer alla ett tema, eller kanske flera teman:
Långt, mysigt; HÖSTIGT!!!
Och det mesta kan man matcha med varann!!
Men då var det nog färdigshoppat för höst!!

Vi har även hunnit med att fika med en gammal klasskompis, som flyttade från Ragunda 1996, och som jag bara träffat en gång sen dess! Det var jättetrevligt!!
Lite märkligt är det, för enna sommar har det dykt upp en massa folk från "förr" eller vad man ska säga.
Folk jag umgicks emd nä jag var liten.
Det är skoj! Tyvärr har jag inte kunnat träffa alla, men de är kul att ha fått kontakt igen.
(När jag tänker efter är det väl inte så konstigt egentligen, i och med facebook så ä det ju rätt lätt att få kontakt med vem som helst...)

Nähä, nu bli det till att ligga ner en stund innan vi ska börja med maten!

Hej!

Kommentarer
Postat av: c

Dom där tröjorna kommer jag att få ärva av dig då du går ner i vikt hela tiden =)

2010-08-27 @ 20:16:51
Postat av: Helena

Haha! Jaså det tror du!! Du är rolig du!

2010-08-28 @ 10:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback