Dag 16

*4 min uppv
*2x10 min x-train
*armhävningar
*rygglyft
*sit-ups
.
Kan dock säga att jag inte alls hade lika mycket energi idag!!
Det kändes verkligen att jag slet igår, då de 2x10 idag var SKITJOBBIGA!!
Trodde inte jag skulle palla!! Lustigt hur olika de kan vara, men de klart, jag tog i bra igår.
Blev inte lika många av de övriga övningarna heller, men det blev dock!!
Hoppas att energin är tillbaka imorgon igen!
.
Nu har jag nyss kommit hem från 1-årskalas!
En riktigt sprallig liten sötnos som hunnit bli 1!!
Lite tårta blev det oxå, men inte så mycket fikabröd som jag hade kunnat äta!
Duktigt tycker jag!
.
Nu ska jag se slutet på Fångarna på fortet!
.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback