Dag 22

22 måste det ju bli, för igår var ju 21 och då gjorde jag inte många knop!
Faan vad bra det gick idag!!
*4 min uppv (som gick riktigt trögt och jag tänkte: "Idag blir det jobbigt!!")
*30 min x-train
(Och det var f*n i mig så gott som i ett kör!! Hade sånt himla flyt, benen bara matade och flåset kändes riktigt bra! Det enda problemet var att jag ställt timern på 15 min!! SÅ jag var tvungen att ta några sekunders paus där, men det enda jag gjorde var att ställa om timern på 15 min och hoppade upp igen. 3-4sekunders paus alltså, och då räknar jag det som att jag körde 30 min i sträck!! Och de sista 15 gick lika fint!! Blev lite oroad att jag skulle tappa flåset när jag ställde om timern, men det gick fint!!
Så himla, himla skönt!!)
*armhävningar
*rygglyft
*sit-ups
*"bendipps"
Och dessa övningar gick och bättre än nånsin, körde fler både sit-ups och "bendipps" än vad jag gjort tidigare!
Ja, jag hade riktigt flow med träningen idag! HÄÄRLIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback