God morgon!

Eller morgon och morgon, vaknade faktiskt redan vid åtta imorse!
Har vägt mig nu oxå. Det är förbaskat lustigt, för imorse när jag var upp å pinka, då vägde jag 2KG MINDRE än igårkväll... 2 KG, och det enda jag gjort sen dess, är att äta grönsaker med dipp, och pinkat. Inget annat. Ingen "nummer 2"... Hur går det till?? Även om maten behandlas i magen och så, så kan det ju inte bara försvinna!! Det måste ju finnas kvar imagen!! Eller förbränner jag verkligen 2 kg mat på en natt??
Eller svettas jag 2 kg?? Eller är det trolleri??
Inte vet jag, men det kändes skönt i alla fall, att vågen då visade på +0,1 bara, istf +1,9!!
(Och när jag vägde mig lite senare, så visade vågen på ytterligare -0,4...
Men ja, nånstans måste man ju bestämma sig, så jag går på den första vägningen imorse!!
.
Nu ska jag i alla fall pinka, och packa en liten ryggsäck med vatten och frukt och bege mig ut på en långlångpromenad! Tror att det kommer att bli drygt en mil!
Får se om jag pallar, har plåstrat fötterna ordentligt, och ätit mycket frukost!
Oroar mig mest för att jag ska bli pinknödig!! Inte kul att gå då, men man får väl springa in i skogen då!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback