Nu ska jag bli mer rakryggad!!

Bokstavligt talat!!
Har investerat i en sån hära:
Ryggstöd som ger smärtlindring och bättre hållning - med magneter!
Tog rätt lång tid innan jag hittade igen den på internätet..
Eller nån liknande grej överhuvudtaget!
Vad heter den liksom??
Har ni nån aning? Hur lång tid tar det för er att hitta igen den??
Ska berätta sen hur lång tid det tog för mig...
.
Hoppas den kommer att funka bra i alla fall, och att ryggen blir ännu bättre!
E frågade:
-När ska du använda den där då? Ska du använda den på dagarna??
-Ja, det hade jag väl tänkt!
-Ska du gå runt och puta med brösten på dagarna??
-Nja, var väl inte riktigt syftet...
.
God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback