Pre-höst!

Är som insnöad på höst helt och hållet!
Tänder ljus på kvällarna, dricker te, kryper upp i soffan under en filt och vill bara titta på film och läsa böcker!
Ikväll åkte även dessa fram!!
MYYYYS!!
I och för sig badade jag igår, vilket är ganska ohöstigt...
Men eftersom semestern är slut så är hjärnan liksom inställd så!!
.
Gräset är klippt oxå i alla fall, med handjagarn!!
Jösses vad mycket större gräsmattan blir, säkert dubbel så stor som med åkar'n!!
Och med långt, tjockt, blött gräs, och en stackars liten handjagare, är inte förutsättningarna de bästa för en fin gräsmatta. Tror att det inte kommer dröja många dagar innan det blir till att göra om det!!
Men då blir det nog med åkaren tror jag, om gräset nånsin ska bli jämnt!!
.
Imorgon ska jag väga mig oxå...
Hoppas jag inte är tillbaka på min startvikt, innan jag började sist!!
Men det känns som en bra vecka, nu är det bara att keep up the good work!!
.
Nu ska jag krypa ner i sängen med Ernst i alla fall.
Har missat flera avsnitt!! Har typ inte suttit i soffan nåt alls på slutet, förutom de sista kvällarna när jag kollat på film... Men det blir väldigt lite tv, vilket inte på nåt vis är negativt!!
.
God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback