Rutiner!

Nja... Hur vill jag ha det egentligen??
Känner att jag slits mellan "Wild and crazy" och  "Ordning och rutiner"!!

Kändes jätteroligt att dra iväg till Umeå, bara sådär..
Men nu känner jag att det är skönt att komma hem igen och få rutiner.
Jobba, träna, äta, sova, jobba, trä... Ja, ni fattar.

Hur ska jag ha det??
Eller ja, i och för sig, det är väl kanske kontrasterna som gör att man gillart!

Man måste få av det ena för att uppskatta det andra??

Idag känns det skönt med rutiner i alla fall.
Känns skönt att fara hem och tokköra på crosstrainern!
Nu har jag inte kört sen i torsdags, så idag blir det 2x15.
Plus armhävningar, sit-ups och det ni vet...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra? :)

2010-08-30 @ 13:05:39
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback