The end

Semestern börjar verkligen lida mot sitt slut...
Bara ett fåtal timmar kvar innan man ska jobba igen.
Hade självklart gärna varit ledig längre, men det har faktiskt varit fyra långa, underbara, härliga veckor.
Och denna sista helg har ju bjudit på både
*Diggiloo
*The Baseballs
*Roxette
*God mat
*Härliga vänner
*Sovmorgon
Sämre helger har man haft.
Dessutom så var det ju den där hemliga presenten som jag pratade om förut....
.
E, Kusinvitamin och J-E har släktforskat och hittat igen våran biologiska Farmor!!
Och även två farbröder, varav en, fick vi veta, precis har gått bort.
Så jag fick en Farmor i present av E!!
En Farmor!! Vilken present va?!?!?!
Och henne har jag oxå pratat med i helgen.
Jag har pratat med Farmor!!
En väldigt omvälvande, men otroligt rolig present, har varit lite känslomässig berg-och-dalbana i helgen som ni säkert förstår.
Hur en relation till de personerna kommer att bli vet vi inte än, men att få en bild av henne, både en bokstavlig bild, och en bild av hur hon levt sitt liv, vore helt underbart!
.
Nu håller vi på att laga till vad jag tror kommer att bli en fantastisk måltid, och sen får vi se vad vi hittar på!
Imorgon är det i alla fulla fall jobb, och då börjar mitt nya liv!
Japp, då kör vi igång igen, det bara måste bli så!!
.
Hej på sé!

Kommentarer
Postat av: Helena

Wow, det var mig en present som hette duga!! Kul=)

2010-08-08 @ 20:04:04
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback