NEEEEEEEEJ!!

Vaknar upp efter en orolig natt med sendrag i vaden, ont i halsen och snor i näsan!!
Detta ingick inte i min plan!! Eller hur? Det stod inte med på listan igår!!
.
Ska käka lite frukost och kraxa till mig och hoppas det går över något sånär.
Men 60 min på crosstrainern känns rätt långt borta just nu!
Jag som skulle göra ett sista ryck innan julen, då det känns som om det blir lite tid för motion i helgen!
.
Och med -30,8 på termometern så lockar inte ens promenader i dagsljuset!
.
Men näe, lite ingefärs- och honungste hoppas jag kirrar detta, så jag ska jag hoppa på sen, får se hur länge jag orkar!
Sen blir det julgodis och julpyntning för hela slanten!
.
Bjuder er på min favoritjullåt!
(Tror det har med mognad att göra, då jag tidigare tyckt att den bara var tråkig, men den är ju heelt fantastisk!!)
Självklart är den bäst med ReMix, Fors- och Ragundakören och Lennart Dahlström på solo, men jag hittade inget sånt klipp på youtube, så det får bli med Tommy Körberg då, som glider in på en hedervärd andraplats!

Kommentarer
Postat av: Samjohanne

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-03-30 @ 17:40:26
URL: http://samjohanne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback