Sådär ja!

Då var det jullov då!
I fyra dagar i alla fall...
Men jag ska försöka njuta så mycket som möjligt av dessa fyra dagar, och nästan inte städa nåt alls!!
Bara lite imorgon!!
.
Nu har jag bestämt vart jag ska skänka pengar nästa år i alla fall.
Även om Postkodlotteriet skänker till JÄTTEMÅNGA föreningar, så känns det som om jag vill rikta mig till mer specifika föreningar!!
Och idag kom jag på det!
Barncancerfonden såklart!!
De känns seriösa, och det känns som ett väldigt bra ställe att skänka pengar!
.
.
Har dessutom betalat alla räkningar oxå, och tack vare bilskatten så kommer även januari att bli en fattig månad!!
Och några räkningar hade man lyckats dra på sig själv oxå...
.
Nu ska vi ut och tomta lite i alla fall och göra några små glada!
Sen ska jag fortsätta slå in julklappar, började lite smått igår, och insåg att det är MYCKET julklappar som ska slås in!! Pust!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback