Snyft & snörvel!

Har verkligen försökt ignorera förkylningen som smugit efter mig ända sedan den 23:e.
Eller den kommit väldigt nära några gånger hela vintern, men aldrig riktigt brutit ut.
Å det har gått bra hittills.
Bara direkt på morgonen som jag varit lite snorig, slemmig och öm i halsen, men det har som ordnat upp sig varje dag och jag har inte känt nånting!
Men nu börjar det hända nåt.
Kände av den redan igårkväll, och inte var det bättre imorse!

Såklart efter lite kraxande blir det bättre, men idag har jag inte blivit helt symtomfri som de andra dagarna!
Hoppas att det händer nåt ordentligt nu då, så jag blir fri den!!
Antingen får den försvinna helt.
Eller så blir jag dunderförkyld några dagar, och sen går den över.
.
Har i alla fall knatat ner på jobbet idag å, och ska knata hem, men imorgon blir det nog vilodag för lilla kroppen!
Den känns lite trött och öm!
.
Imorgon slutar jag tidigt oxå, efter att en snäll kollega kunde byta sin tid med mig, så jag får vara hemma och busa med grabbarna oxå! SLutar tidigt nästa vecka oxå, men då är ju inte de lediga...
Idag skulle de till pulkabacken med mina systrar och andra vänner. Och mysa, grilla och ha kul...
Å jag då....men imorgon hinner jag kanske vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback