Zzzzz...

Kollar i min kalender och inser att när Julafton väl kommer, kommer jag att ramla ihop!!

Så mycket att göra, och så lite tid!!
Iofs så blir det ju lite semester när vi åker till Tallinn, jag hoppas på det i alla fall!!
Men det är ju ändå en hel helg som går bort, och jag tror inte att man kommer att vara särkilt utvilad på måndagmorgon, när vi kommer hem på söndagkväll efter ett dygn på resande fot, först båt och sen buss och så bil..
Min högsta önskan är nog att spendera nån vecka såhär!!

Annars finns det ju andra alternativ.
Den här snubben har ju nånting på gång där!!

Det är roliga saker som händer, det är inte det, men det är MÅNGA roliga saker som händer!
Dagens i-landproblem kanske?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback