Babyboom!!

Som min Svägerska sa....

Herregud, det är bebisar överallt!!!

*En av mina närmaste vänner C fick ju för snart tre veckor sedan.
*Har precis varit och träffat E´s brorson för första gången, han föddes i dec.
*Även våra vänner och gamla klasskompisar V och M fick barn i dec.
*Nu fick jag precis sms att våra vänner som bor långt bort i skogen har fått bebis, idag!!
*Min kusin i Storstockholm fick barn i jan.
*Våra vänner en bit ner i backen (har två olika par vänner nere i backen...) väntas få bebis i mars.
*V fick ju en lillasyster, nu är det ju iofs snart ett år sedan...
*Och så fick han ju en kusin i aug, som vi oxå umgås med.
*En kollega fick barn i början av året.
*Och så läser jag Katrin Zytomierskas blogg, och hon väntar ju barn!
Och sen vet jag om säkert 5-7st till som väntar barn!!

Ibland tror jag att jag är skengravid!!
Man hör så mycket om alla symptom och effekter graviditeter har, att man inbillar sig att man har samma!!
Och man vet allt om sömnlösa nätter, liten kissblåsa och ömmande bröst, så ibland när man pratar med nån så hör jag hur det låter som om jag själv hade fått ett barn!

Är det en effekt av den dåliga världsekonomin??
Man har inget annat att göra än tillverka barn?? =)
Det måste ju ända vara positivt!! Man känner att jobbet sitter säkert!

 

Blidde ingen 2012, funderar istället på att kika på Armored

Poster Armored (2010)

God kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback