Brr!!!

-26 imorse, och fortfarande under -20....
Och jag vägrade skjutsa E och V till bussen imorse.... Elaka människa jag är!!

Fick dessutom nys om att vi blir bjudna på middag ikväll av Svåger och Svägerska!!
Trevligt!! Hade inget som helst uppslag till middag idag...
Och förresten, apropå bebisar, igår kallade Svärmor mig för faster till lilla A, gissa om man blev riktigt stolt då!
Har tidigare bara tänkte på honom som E´s brorsbarn, mer när jag blev "Faster" helt plötsligt blev det ju en helt annan sak!! Jag som aldrig tänkt att jag kan bli faster!

Idag ska jag rycka upp mig i träningen i alla fall!!
Har haft en riktigt slö vecka med lite, eller så gott som ingen motion, förutom yogan då.
Fast då hade vi ju djupavslappning, så inte ens det kan räknas som motion...
Men nu blir det nya tag!! Synd bara att det är så attans kallt!!
Men en liten promenad överlever man, och så finns ju både Zumba och Crosstrainer!!

Och just ja, vad gör ni på lördag förresten??
Eller nästa vecka?? Vet ni inte?? Då tycker jag att ni nångång under helgen eller nästa vecka ska boka in ett besök på Vildhussen, kommer nämligen att vara en mycket rolig och ovanlig utställning där då!!
Gjord av dagisbarn!!
Läs mer på www.ragunda.se!

Ha en bra dag!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Helena H

Självklart är du faster;)

Har ju tänkt säga att du inte behöver kalla dig för tant Helena sedan Axel fick julklapp och det stod så på paketet, men glömt bort det. Minns själv att jag blev lite besviken när Emil sa att jag fick kalla mig för Viktors faster först om jag och Jonas gifte oss... Då var vi ju tvungna att slå till liksom;)

Nej, jag har alltid kallat Eva som är gift med min morbror för moster så då är du faster också!

2010-02-22 @ 19:59:13
Postat av: Helena

Vilken tur för mig!!! =) Särskilt att jag inte behöver vänta tills vi gift då, då vi inte ens förlovat oss än!!

2010-02-23 @ 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback