"Gud vad aktiv du är!"


Ett klassiskt filmcitat ur filmen Smala Sussie, uttalat av Pölsa.

 

Så kände jag mig igår, aktiv!

Titta här då:

*30min promenad på min lunchrast

*60min Zumba basics! (Så nu kan du vara lugn mamma, jag har Zumbat, och jag kommer att göra det igen!)

*2x5min crosstrainer, och det var 10 bra min, men väldigt få pauser!!

*Några armhävningar, bara för att underlätta för yogan

*50 situps

och sen stretch!

 

Såhär skulle man göra varje dag, då skulle man snart vara fit!

Det tråkiga är ju att man skulle inte ha nåt socialt liv överhuvudtaget...

Ikväll blir det mest bara vila, kanske en liten promenad!

Men nu är det lugn och ro till frukost, sen jobb!


Kommentarer
Postat av: Mor

Puss!!

2010-02-04 @ 10:05:30
Postat av: Hanna

1.Om du såg ut så där, då skulle jag vara rädd!!



2. Hur många ggr har jag inte tjatat om Zumban????? Jag vill också!!

2010-02-04 @ 14:15:23
Postat av: Helena

Haha! Jo, jag vet att du sagt det FLERA gånger!! Men jag ville ju prova själv först, och jag kan berätta att man känner sig riktigt löjlig i vissa rörelser.. Sen kan jag berätta att vårat vardagsrum är alldeles för litet för fler än en utövare. Det är nästan för litet för en oxå.. Må ju hitta nånstand att vara!

2010-02-05 @ 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback