Hur ska man orka???

Ska strax iväg på yoga, men dum som man var så satte man sig i soffan, och här sitter man nu, nedvarvad, lite frusenkorv och trött... Känns som om det jag allra helst skulle göra ör att krypa ner i sängen och mysa med E istället!
Men han och  är på skridskoplanen med V, så det går inte heller, och jag SKA ju såklart fara på yogan!
Vet ju att är det nånstans man blir varm så är det där!!

Har precis kikat på En annan del av Köping, kikade på Blåsningen igår, så jag missade ju såklart detta då.

Alltså Tobbe måste ju vara den roligaste människan på denna jord!!


Hela programmet är ju ett så härligt feel good-program.
Även Lindas pappa verkar ju vara skön!!

Nähä, hoppa i yoga-stassen då!

 

Hej!


Kommentarer
Postat av: Paulin

Haha, what's up with Mark Levengood? :D

2010-02-08 @ 21:27:21
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Huh??

2010-02-09 @ 06:09:17
Postat av: Paulin

Ja, nu var det ju Tobbe på bilden..men förut igår när jag läste inlägget var det en bild på Mark Levengood? :P

2010-02-09 @ 12:22:07
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Va??? Näe, det är ju omöjligt... Det har ju varit samma bild hela tiden!

2010-02-09 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback