Jag vill fortsätta!!

Jag vill inte ta mig i kragen vad gäller träning och motion!!!
Jag vill fortsätta med min lata period!!
Jag vill ligga i soffan en vecka till, minst!!
Med godis och chips och cheesecake och onyttig mat och läsk och pingvin pastiller och...
-32 grader på termometern igen hjälper ju inte direkt till...

Det är såna här gånger man skulle ha haft en personlig tränare som drar en i örat, tvingar en ur soffan, drar med en på träning, och skriker
"Ta i!!" "Kom igen!!" "En gång till!!" "MEEEERA!" "Faan vad bra du är!!"

Nu får jag släpa upp mig själv ur soffan, säga "Gör yogan i alla fall!!" och tänka att jag snart ligger hemma i soffan igen, med förhoppningsvis lite bättre samvete och "Jag har ju gjort NÅT i alla fall..."

Var ju faktiskt på en kall och kort lunchpromenad i alla fall!!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Lena

Om du hittar nån inspiration så berätta för mig var du hittade den! Jag har ingen...

2010-02-23 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback