Långtidsverkande lavendelolja.

Om det var nån som orkade läsa hela det långa inlägget om helgen, så minns ni att vi somnade, helt utmattade i söndags... Jag antog att det var behandlingen med lavendelolja vi fått tidigare på dan.
Detta skrev jag för att vara exakt...

"...så hamnade både jag och E i nåt hypnotiskt tillstånd tror jag, eller vi bara dormade av vid halv nio!!"

"Sagt och gjort, sen såg vi runt en timme på filmen innan vi åter sov igen...
Det var helt omöjligt att hålla sig vaken!!
Måste ha varit aromainpackning med lavendelolja som hade effekt!!"

Nu har jag somnat i soffan varenda kväll sen dess, och igår när jag vaknade upp runt halv elva snåret utbrast E:

"Det måste ha varit en himla effektiv olja det där....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback