Matt...

Jisses...
Efter en väldans trevlig helg med bus, lek, snö i massor, mat i massor och skratt i massor sitter jag här i soffan och undrar om jag kommer att orka resa mig nåt mer denna dag...
Känner mig helt slutkörd!!!

Fast planen är att jag måste det....
Ska hoppa in i duschen en snabbis och sen ska vi pröva 2012 en gång til fast hos I och H denna gång...
Känns som om risken att jag somnar under filmen är stor, men det får gå ändå...

Blir kanske lite piggare efter en dusch och nya kläder som inte stinker grillrök!!

Hoppas förövrigt att jag kan sova gott inatt, ser att månen lyser rund och fin!!
Men som det känns nu så ska det inte vara några problem...

Ha en trevlig avslutning på helgen!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback