Söndag

Så var det Kusinfritt här hemma igen!
Lugnet har sänkt sig över Pållan, och tröttheten slår in...
Har haft en jättetrevlig helg!
Igår gjorde jag inte så mycket på hela dagen, hoppade ur morgonrocken vid halv ett... Haha! Slött!! Men skönt!!
Var på Ede en sväng för att plocka upp en sak...
Sen blev det sushimiddag, snart känns det som om det är vardagsmat här!!
Men nu får det dröja länge tills nästa gång!!

Sen satt vi mest och prata och diskuterade olika, världsliga saker!
Kul att lufta lite åsikter ibland, fundera över vilka värderingar man egentligen har!
Och ibland blir man brydd över vad som hoppar ut ur munnen!
"Tycker jag såhär??" kan man känna... Och så bara "Jaa, det gör jag nog!"
Sen spelade vi lite sällskapsspel, och runt två-tiden hoppade jag i säng medans de andra var vakna till över fyra...
Då dundrade ballerinadansören E in i sovrummet och skulle byta kablar till tv:n och börja titta på 24... Grattis!

Nu ska jag vila en stund i alla fall, sen blir det duschen och efter det ska vi ner på Hammarn och kika på E´s brorsbarn som vi inte träffat än fast han andats luft på denna jord sen innan jul!!!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Vad trevligt vi hade i helgen! :)

2010-02-21 @ 16:54:49
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback