Torsdag

Jaha, och vad händer i mitt liv idag då??

Har äntligen spenderat mer än tjugo minuter utomhus idag!!
Gick först på lunchpromenaden, och fick även sällskap idag med en hund, en labrador vid namn Bobbo, hans matte jobbade så då fick han följa mig, vilket gick ypperligt bra! Trevligt med lite sällsis!!
Sen drog jag med alla barn ut, då jag kände att man skulle må ganska bra av att vara ute, istället för att frysa!!
Så två timmar utomhus blev det totalt, riktigt skönt, och välbehövligt!!

Nu har jag nyss ätit pannkakor som E stekt, mumsigt!!
Och sitter nu och kikar på storslalom 2:a åket med bl.a Anja, hon är nu nästa åkare, men pga av tidtagningsproblem verkar det dröja...
Tänkte att jag inte skulle missa så många fler guldmedaljer nu, känner att jag ångrar riktigt mycket att vi inte såg stafetten igår, det såg riktigt kul ut på sammandraget idag!!

Men jag tänkte att jag skulle zumba oxå, blev inge mer motion igår förutom lunchpromenaden, så om jag vill att det ska visa minus imorgon på vågen så är det bäst att sätta fart nu!!

Vänta, nu kör Anja!!
.....
Spännande, hon ökar avståndet!!
.....
Ish, efter...
.....
Äsch.....10:a!!! Inte ens bästa svenska...


Jaja, vart var jag??
Jo, just zumba.... Ska bara smälta pannkakan lite, sen ska jag nog prova Cardio party!!
Låter som kaloriförbränning på hög nivå!!

Så blir det tjejernas stafett sen, och efter det blir det bad!!
Blev inge bad i tisdags som jag planerat, så det får bli idag istället!!

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback