Åhh, vilken underbar mat!

*Toast med smorstekta champinjoner och röra.
*Oxfilé, kryddad med peppar, peppar och konjakssås, utan konjak, ugnsrostade potatisar och andra rotsaker och sallad.
*Vitchokladmousse med hallonsås.
Så enormt gott att man önskade att maten aldrig skulle ta slut. Men det gjorde den, och även utrymmet i magen.
Men det var kul så länge det varade!
Sen blev det spel och många skratt, herregud vad man kan ha kul åt lite!
Det är så underbart att umgås med roliga, härliga människor!!
Nu har jag hoppat i mitt röda och rosaprickigamoln till morgonrock!
Så härligt, ska pussas lite med E innan jag går och lägger mig!
Imorgon väntar ev möbelskruvning med C, om hon inte gjorde klart det idag, annars ska jag se till att gå på en långpromenad oxå, och sen njuta av min sista lediga dag!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback