Äntligen!

Tillbaks i Kicks lägenhet...
Blev lite ändrade planer... Har spenderat större delen av dagen på staden, och det enda jag köpte var två halsdukar...
Min nya passion!
Sen skulle det tas en öl på the Bishops arms, inte jag då eftersom nån var tvungen att köra hem bilen...
Sen satt vi där, ändå tills vi insåg att ingen orkade laga middag när vi kom hem, så då satt vi kvar ännu längre och käkade middag där. Riktigt gott! Sen har vi varit runt till kusiner i Said nothing och kompisar i Newvalley, så de har fått duschat. Nu har vi äntligen kommit hem till Kickan, så nu ska vi duscha och jag ska få börja dricka...

Blir dock inte så mycket, nån ska ju köra hem imorgon oxå...
Sen blir det en sväng förbi Pipes oxå...

See ya´!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback