Är det möjligt???

Att vara såhär trött alltså??

Snacka om kontraster.

Först vara vaken till elva-tolv-ett. Sova till tio-elva. Mysa runt i morgonrocken nå timmar. Kanske hitta på nåt.

Sen vara vaken till ett. Sova till kvart över sex! Väckarn ringer! Znooza... Panik! Upp och hoppa i kläderna. Dra till jobbet! Vara aktiv och leka?

Är det mening att man ska vara människa första dagen på jobbet?
För det är inte jag idag....
Denna bild känns så klockren!

Tror det var nåt sånt här jag såg ut när jag landade på jobbet imorse.
Fick i alla fall en pik om det... =)

Kommentarer
Postat av: Mor

FNISS.............

Själv vaknade jag kl 3 av att månen lyste rakt på mig, somnade igen vid 6 och väckarn ringde ½7, inte kul, hade varit bättre att vara vaken!

2010-01-04 @ 11:01:56
URL: http://morma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback