Japp, Mor, det gjorde jag...

Döm om min förvåning...
När jag ätit klart sprang jag runt och gjorde det sista innan jag skulle fara på jobbet.
Sen klädde jag på mig, hela stassen med täckbyxor och allt för att spendera hela förmiddagen ute med barnen, och gå ut på en gång jag kom på jobbet!!
Medans jag drar på mig täckbyxorna tänkte jag att jag skulle kolla om det var -1, -3 eller -5 grader ungefär...
När jag tittade på termometern och den visade -24 grader trodde jag inte ens att det var sant!!
NEEEEEEEEJJJ!!!! Sa jag högt!! Jag tänkte att den måste ha gått sönder eller nåt...
Och jag såg hur all min madrassåkning förvandlades till stoj och stök inomhus...

Men med "bara" -19 på termomoetern nu, ska vi strax gå ut och lufta oss, en stund i alla fall!!
Gumman Frost kommer på besök igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback