Nödvändigt??

När man varit vaken till efter klockan 2.
Kört bil hem i 30 mil.
Håller på att somna vid klockan 19.00.
Varför måste man då vara vaken till 00.13??
När väckarn dessutom står på 05.45??

Jo, Är huvudet dumt får kroppen lida...
Vilket min kropp gör idag....

V konstaterade det igår, att när man åker bort på helgen (eller kanske till och med när man gör nåt ansträngande överhuvudtaget) på helgen så borde man få två extra lediga dagar, för att vila upp sig liksom.
För efter en helg i Umeå, med bilkörning, utgång och allt, så är man ju allt annat än utvilad på måndag morgon. (Detta även om man sover mer än fem timmar...)

Vet ni, att jag skriver E så ofta, så nu kommer jag på mig själv med att nästan både skriva E i sms,
och dessutom kalla honom E, i verkligheten...
Får verkligen ta mig i kragen när jag pratar om honom, så att jag säger Emil och inte E.
Blir typ såhär: "Ja, men det skulle ju Eeee.....mil göra...."

Kanske man är lite bloggskadad när man börjar kalla sin sambo för E....

Hej!

Kommentarer
Postat av: sys

Tack för omtanken <3

2010-01-25 @ 15:34:12
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback