Oooo!

Shit, pommes frites!!!!
Har precis kört första passet på Crosstrainern..

Och herre, gud, min skapare...
Åtta minuter, fördelat på tre set, totalt, var vad jag pallade med...
Nu sitter jag här med jätteflås, svett och värkande lårmuskler...
Helt sjukt, det nästan krampar i lårmusklerna!!

Ojoj, hoppas det går fort att bygga upp flåset, så man pallar längre pass än 8 min, för i den takten lär ju inte viktminskningen vara särskilt hög!

Ikväll är det lite personalfest, som tur är bor chefen bara en kilometer bort, det är där vi ska vara, så det får bli en sparktur dit! Om mina ben orkar med det!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jo, vi har ju 3-glas överallt utom i badrummet och visst är det lite frost på dom också, men inte på långa vägar så mycket som i badrummet. Träet i dom fönstrena mår inte så bra längre så vi må nå byta i vilket fall som helst...

2010-01-08 @ 16:09:23
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback