Prrrr...

Efter en timmes promenad, en sväng på återvinningen, uthämtat Ellos-paket från Ica (Ooops, I did it again...!) och Världens-godaste-lasagnetillbehör inhandlade är humöret snäppet högre...

Nu ska jag börja röja, för det är precis det som behövs göras, röja fram köket för det första så jag kan tillaga denna Världens godaste lasagne!

Nästa gång jag skriver så är det förhoppningsvis helstädat här hemma, magen är mätt på god lasagne och jag är nybadad och len som en liten baby, med humöret på topp!

Vi får väl se?

Exempel på vad jag råkat beställa från Ellos:


Kommentarer
Postat av: sys

Visst är den snygg! Har oxå funderat på att beställa den där, men nu hann du före! Men dom hade faktiskt mycket snyggt i nya katalogen tyckte jag...

2010-01-15 @ 17:40:45
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, skitsnygg! Kunde helt enkelt inte låta bli att köpa den!!

2010-01-15 @ 19:23:35
Postat av: Kickan

Jag slängde den innan jag ens tagit bort plasten =( Men jag var ju tvungen, jag har inte råd att ens bläddra i den... Jävla studentliv.

2010-01-15 @ 20:13:18
Postat av: Tristanfilippa

A very nice site keep it up. Regards

2011-02-24 @ 15:36:50
URL: http://tristanfilippa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback