Spännande!!

Nu har jag vårdat min Mommaboll!!
Och hon har vårdat med mig och E och V med klassisk köttbullsmiddag!

Nu blir det den spännande Robinson-finalen!!

Blir det Sanna, Jimmy, Anders eller nån ur lag Ghede som tar hem titeln Årets Robinson 2010??

Jag hoppas på...... Mats.
Jag hoppas inte på.....Jimmy, Anders och Fredrik.
Blev så förbannad (igen) när jag läste Ab eller Exp nån dag. Där det stod att Fredrik blivit "vuxenmobbad" när han kom till lag Ghede. Ja, om man går in i en pakt och röstar ut en massa personer, för egen vinning, så får man väl räkna med att de personerna kan vara lite förbannade när man möter de nästa gång. "Som man bäddar får man ligga". När han röstade ut de andra genom manipulerade röstningar så var väl det i så fall lika  mycket vuxenmobbing.. Näe, om man inte kan ta konsekvenserna av sitt handlande så får man väl ge fan i att handla då!!

Vem det blir har jag faktiskt ingen aning om.
Beror alldeles på hur lag Ghede ska kämpa sig tillbaka, och vilka tävlingarna blir...

Spännande som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback