Tisdag?? Måndag?? Dagavill...

Det är ju tisdag, det vet jag ju, men eftersom jag var hemma igår kan jag inte sudda bort "måndagskänslan" ur kroppen och tanken... Menmen, tisdag är det!

Mår i alla fall fortfarande bra, och som jag sa för en stund sen, jag är inte supertrött...
Brukar alltid bli det man svarar när nån frågar, "Jag är så himla trött!" känns som om man gått runt och varit konstant trött sen innan jul.
Men nu nu kände jag bra...Näe, jag är nog ganska pigg! Det är skönt med lite omväxling..
Lite orolig är jag dock, då jag fortfarande inte varit på "huset".
Kanske inte är det ni undrar över när ni söker er hit, men nu är det faktiskt två dygn sen, är det normalt??
Tar det två dygn för magen att "smälta" maten??
Kickan, sjuksyster, hur är det egentligen??

Nu ska jag gå in på king.com en sväng, det var väldans längesedan jag var där och spelade...

Adios!

Kommentarer
Postat av: sys

Helt normalt, du har ju tömt hela tarmen, och det tar ett tag innan den fylls på igen...! Så du kan pusta ut!

2010-01-12 @ 13:05:11
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Kickan

Ja sen kan du nog även ha lite lite vätskebrist pga magsjukan, varpå tarmarna återabsorberar vätskan från bajset och då går det lite saktare för bajset att jobba sig "ut".

2010-01-12 @ 16:49:48
Postat av: animi

Hahahahaha!



Ni är så söta!

Hoppas du mår bra snart! Dricka kaffe brukar funka för mej ;)

2010-01-12 @ 21:00:11
URL: http://animi.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, det är väl en intressant och diskret diskussion vi har här... Men nu är det lugnt, "Elvis has left the building", om ni förstår... =)

Förresten, vad gör du imorgon eftermiddag/kväll johanna-animi? Jag, din bror och brorson ska in till staden...

2010-01-13 @ 12:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback