Det blir mycket på sommaren...

Därmed mindre tid till att blogga!!
Har precis varit på Nostalgicafé på Näset med den fantastiska kören ReMix!!
Man kan inte annat än bli glad när man lyssnar på härlig körmusik!
Trots detta, och trots att jag sovit bra inatt, känner jag mig fruktansvärt trött, och matt!!
Skulle crosstraina i förrgår, och jag pallade bara 8 min!! Då var jag helt igenomsvettig och slut!!
Inte trött i låren, eller flåset, men hela kroppen var helt matt!
Har inte provat nå mer sen dess. Och känslan av att misslyckas gör inte saken lättare...
Tänkte att jag kanske ska vänta tills nästa vecka igen, och vila upp mig tills dess, eller så lurar jag bara mig själv..
Men trött är jag!!
Därför ska jag nu krypa ner i sängen med Ernst!
Missade ju premiären av "Sommar med Ernst" nu när vi var på sång!
Sen ska jag sova!!
God natt på er!



Kommentarer
Postat av: Mor

Kan man inte bara trycka "gilla" på bloggen oxå:)

2010-07-01 @ 21:43:30
Postat av: Helena

Ja kören är verkligen jätteduktig, vilket tryck!!

Vad gäller crosstraining tycker jag 8 minuter ändå är bra. Du provar ju i alla fall, det är mer än vad jag kan skryta med. Inte ens en promenad för jag får så ont i benen. Bort till dagis är väl det längsta jag vågar ge mig på och veta att jag tar mig hem igen:-o

2010-07-02 @ 08:36:12
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback