Åh, nu vet jag!

Kom på en sak jag skulle kunna tänka mig i present!


Osså nå trevligt sällskap då!!
De spelar i Sundsvall 7/8, biljetter finns här!

Man får ju alltid önska sig!!

Annat jag önskar mig är att förkylningen i min kropp inte bryter ut!!
Kände redan i fredagskväll små, små symtom, och när jag vaknade på söndagen kände jag mig både febrig, var snorig och hade ont i halsen...
I med alvedon, ipren och c-vitamin, sen så tjurade jag på och vägrade släppa in den, och den har hållit sig borta sen dess, förutom all snor den lämnade i näsan och små feberkänningar varje morgon!!
Men det botar jag med ipren, och sen så är jag riktigt pigg!! Körde ju 40 min på x-trainern igår, och det var inga problem... Så nu ska jag bara fortsätta hålla dörren stängd för denna förkylning, så ska det nog gå bra!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback