Check!

*Plocka av frukosten
*Slänga in en tvätt

*Tömma pallkragarna och fylla med ny jord och plantera
               -Morötter
               -Rädisor
               -Potatis
*Rensa "solrosrabatten"
*Klippa gräs
*Tvätta bilarna
*Lägga ut en annons på BMW:n
*Fira Svägerska som fyllde 25 i går!
*Städa

Men jag har hunnit med lite annat oxå...
Hälsa på L igen för att hämta en jacka och fikat, och gjort underarbetet där pallkragarna ska stå, för att inte tala om de 30 min jag stod på crosstrainern!

Nu ska vi bara fylla resten av kvällen oxå!

Imorgon ska jag däremot göra nåt jag inte gjort på många år!
Nämligen rida!!
Ska bli väldigt skoj!! Har velat gjort det länge, och nu dök det upp ett litet tillfälle med min tremänning och kollega S. Får se om man har nån kunskap kvar överhuvudtaget! Sen jag slutade ridskolan nångång på mellanstadiet så har jag väl suttit på en häst 2-3 gånger...
Kul ska det bli i alla fall!!

 

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback