Glad!

Och varför då tänker ni?!?
Jo, för att jag inte hann plantera ut alla mina plant i helgen, eftersom det var FROST inatt!!
21:a juni, och det är frost...
Var det nån som snackade om global uppvärmning??
Snarare global nedkylning!

Får se om man hinner idag istället, eller om man nu likabra väntar så det inte blir fler frostnätter.

Anledning till att jag inte hann var att vi skulle överraska svärföräldrarna med aktiviteter och middag på Zorb center. Tyvärr regnade det lite mycket, så det blev inte så många aktiviteter.
Lite backklättring, dock inte jag, och linbana. En nyhet på Zorb center.
Och den vågade jag åka!! Men läskigt var det!!

Har alltid haft en liten ångest gällande linabanor.
När vi var små var det några kompisar på byn som hade en liten linbana, kan tro att den kanske var mellan 5-10 meter, som jag minns det. Och jag vågade ALDRIG åka den! De flyttade från byn där när vi gick på låg- eller mellanstadiet, och jag minns strax innan de flyttade så var vi där, och jag hade liksom en sista chans att åka den där linbanan, men modet svek mig, och jag klarade inte av det.
Och det där har alltid grämt mig. Har tänkt på det med jämna mellanrum genom livet, att jag är en fegis, jag vågade inte ta klivet ut och åka.

MEN NU GJORDE JAG DET!
Och det med råge, denna var betydligt längre!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Malin Nilsson

Nedkylning är en konsekvens av den globala uppvärmingen....tror man. Allt smältvatten stör Golfströmmen som gör att vi får kallare.

Lite värdelöst vetande så här emellanåt

2010-06-22 @ 14:13:56
Postat av: Helena

Då är ja besviken på den globala uppvärmningen!! Den borde ju i alla fall ge oss värme då!! Lite ironiskt... Den globala uppvärmningen gör det kallare!!

2010-06-22 @ 16:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback