Shoppingfynd!!!

Jag tyckte att jag var lite skolös faktiskt.....
I alla fall ur min synvinkel... Eller?? Äsch, nåns synvinkel är det i alla fall!!


Osså blommor!!
Har handlat både till krukorna, några perenner och sen investerade jag i lite kryddväxter.
Närmare bestämt Rosmarin, Timjan, Citrontimjan, Citronmeliss och Fransk dragon.

Har dessutom redan en kruka basilika som får bo med de andra därute i pallkragen vad det lider...

Och en "klättervägg" till klockrankan...

Och så en liten bild på tunikan jag köpte i stan i helgen..

Likadan som en blå jag redan har, fast somrigare i korall!

Nu gruvar jag mig bara för vägningen imorgon...
Inte för att jag tar det så seriöst, och särskilt inte nu när jag inte tränat på 1,5 vecka...
Men det vore ju tråkigt om jag gått upp många kilon igen!!
Näe, nu är det snart dax att ta tag i det igen, nån dag till, så hostan hunnit försvinna, sen j*vlar!!!

Eller hur??

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback