VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!!!!

Jag vet inte varför, men jag känner bara att jag måste lägga ut bilder på min stortånagel!!
Ni minns kanske att jag berättade om att jag skadade den när jag påtade i jorden för några veckor sedan?
Nu är den helt lös i alla fall, eller inte helt lös, den sitter fast längst ner, vid nagelbandet, men den är lös så man kan lyfta på den! Och det gör faktiskt inte ett dugg ont!!

I alla fall tänkte jag nu att ni skulle få se bilder på detta, bara för...ja, varför egentligen??

Strunt samma, bilder blir det i alla fall, men jag tänkte lägga de lite längre ner här, så om man absolut inte vill se, så ska man inte behöva få några chockbilder kastade i ansiktet...

Så vi fyller ut här med lite text...


Mår bättre idag i alla fall, lite hes fortfarande, och lite hosta, men betydligt piggare!
Imorgon blir det jobb!
Sen på torsdag slutar jag tidigt, så draa jag och V till Sundsvallet när vi slutar och ska köpa en ny hjälm till honom.
Eller han fick en ny i present, men det var för liten... Inte så rolig start på födelsedagen blev det.
Vi var tre personer som slet i den, och höll nästan inte på att få lös den, och V gallskrek av smärta!!
Inte bra, så nu ska vi fara och prova en direkt på honom...

Tänkte även fara på Plantagen och köpa nåt att klättra på.
Inte jag då, men jag fick en klockranka för ett tag sen, och den vill gärna ha nåt att klättra på, så jag ska se om jag hittar nån snygg kon i rotting eller nåt!


Jaja, men nu borde väl inte bilderna komma upp på en gång, så här kommer de!



Lite häftigt va??
Hoppas ni förstod att jag menade allvar med varningen!!

Nu funderar jag bara på vad som är bäst; Att låta den sitta kvar tills den lossnar av sig själv, eller klippa bort så mycket som möjligt av det som är löst, och bara lämna den sista biten som sitter fast??

Nån som har nån teori??
Syster Kickan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback