Woops..

Skulle bara kika lite.... På hm.se.....
Men fakturan slutade på 276:-, för 3 items... Inte såå farligt tycker jag...
Och det var mest för dessa fiiina sandaler!! För 99:-!!
Vilket klipp! Men så måste man ju beställa för minst 190:-, så då fick dessa två följa med:
Kanske inte vad man brukar se mig i, men väldigt söt och somrig tyckte jag!
Oxå detta förtjusande armband!!
Armband - Flerfärgad
Men nu är det god kväll i alla fall!!
Jo förresten, blev bara 15 min på crosstrainern idag, men då med ett steg tyngre motstånd!!
Så jag var svettigare än vanligt i alla fall, plus uppförsbacke på slutet! Yeay!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Garddagny

This is great please keep on the good and wonderful work.

2012-01-03 @ 11:39:02
URL: http://garddagny.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback