Gran Canaria shopping!

Hade inte alls tänkte handlat nåt när vi åkte, kändes som att det nog inte fanns så mycket att handla där...
Och såå mycket fanns det inte heller, mest väskor och parfymerier hittade vi i alla fall. Inte för att vi letade särskilt mycket heller, var mest bara inne i Puerto Rico och handlade...

I alla fall, så blev det inte så mycket heller.... Men två väskor och en klocka hittade jag!!
Den första väskan prutade jag ner på 64 Euro till 20 Euro, (alltså ungefär 200 SEK) och försäljaren var fortfarande glad och nöjd, så förmodligen gjorde HAN en mycket bra affär, inte jag.
Men jag tyckte att väskan var fin i alla fall, och den var nog av ett alldeles nytt märke, hade inte hört talas om det tidigare!


Gussaci... Har ni hört talas om det förut? =)
Och så blev det en liten väska till, Hermes...
Inte visste jag att de var så billiga, trodde att de skulle kosta skjortan, men denna gick på en hundralapp bara!=)

Och så blev det en "Jet set" klocka.... Fast den heter C & C och kostade bara en tiondel av priset i Sverige!


Såhär ser originalet ut, fast med stenar.
J12234-17
Det fanns bara svarta och vita så därför valde jag en vit, annars hade jag nog kunnat tänkta mig en i färg oxå, gärna en orange eller grön! Eller kanske grå!

Jet Set Flashy OrangeJet Set Green EnvyJet Set Amazing Grey

Ja, och sen var det bara mat och dryck pengarna gick till!

Sådär, då har ni fått lite mer Gran Canaria!!

Nu ska jag laga en utsökt middag med fläskfilé och klyftpotatis!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback