Helgen i bilder!

Lördag:



Söndag:
Premiär för Grisrundan!!! Så härligt, även om det blev en liten genväg, tog skoterspåren över lägdorna istf att gå förbi kyrkan... Men det kändes som om kroppen tyckte att det räckte bra!!







Döm om vår förvåning när vi, längre bort på lägdorna, ser ett långt pärlband av rådjur!!!
Hela 12 st rådjur gick efter varandra på ett långt led!! Har aldrig sett så många tillsammans nån gång tidigare!

Häftigt va!?!

Och den där listan är väl så gott som klar, inte riktigt i den ordning jag tänkt mig, men vad gör det när vädret är så härligt??

*Morgonpromenad, tänker mig Grisrundan!! Kommer bli underbart skönt såhär i morgonstund!!
*Frukost!
*Packa, leta, prova sortera, rensa bort kläder till resan.
*Skriva lite listor på vad som ska inhandlas, vad som ska packas senare osv...
*En sväng förbi momma
*Fira kära mor som fyller år i morgon, men vill firas idag!
*Kanske hinna hälsa på C, D och lilla T lite?!?!
Fast jag hann inte hälsa på de, men C och T kom hit efter frukosten!!
Är bara Momma kvar då...
Hoppas jag hinner det nån annan dag!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback