Operation: Var faan är fästvallan??


Stackars armmuskler som får slita då skidorna heeelt saknar fäste...

Efter regn kommer solsken; efter uppförsbackarna väntar nedförsbackarna!!!

Vackert var det oxå!!

Svisch säger det när jag flyger fram!!
Och förutsättningarna är på topp med för stora pjäxor, för korta stavar och, som sagt, ingen fästvalla...

Men vad hände nu då???


Ungefär 7,3 sekunder innan denna bild togs gled jag fram och tänkte "Men gud vad mycket duktigare jag blivit i nedförsbackarna i år!! Har åkt 2/3delar av spåret och jag har inte ramlat en enda gång!!! Wiihooo!!"

En oväntad kurva senare så ligger man där, med skidorna i kors, armarna långt nerkörda i snön, och stoltheten en aning på sniskan...

Aja... Vackert var det, och underbart härligt i det strålande vädret!!
Och motion på köpet!! Humöret var fortfarande på topp!!


Nu har vi avnjutit lasagne, och jag har även snusat riktigt på lilla T!
Vilken liten prinsessa, och somnade sött i min famn gjorde hon oxå!
Hoppas bara att detta inte gjorde så hon är vaken hela natten istället!!

Såhär borde alla dagar vara.... Jobba fram till elva....
Sen åka lite skoter, motionera lite, umgås lite med vänner, äta god mat!!
Har haft en riktigt härlig dag och kommer nog att somna ovaggad ikväll!!

God kväll på er kära vänner!



 


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

DU e ju bara för sköööön. Kunde inte låta bli att dra på smilbanden....

Kram på´re

2010-03-06 @ 08:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback