Vad har ni gjort idag då?





Detta har vi bland annat gjort!! Skrapat bort snöraset pluse resten av vögen.
Och själv fick man agera extravikt! Tur man inte ligger i flugviktsklassen!!

Har även haft bilen på tvätt idag!
Äntligen, har tänkt göra det hela vintern men har inte blivit av förräns idag.
Och vilken dag att tvätta bilen på !!!
+5, modd, snö slask, lera och smuts -ÖVERALLT!!
Herregud vad mycket smuts!!
Dessutom sa en liten fågel att igår var första gången på hela vintern (eller på länge i allafall) som de saltat 87:an!

Hann inte en kilometer från biltvätten innan jag mötte en timmerbil, i hög hastighet, med ett stort moln av SMUTS runt sig!! Smuts, som anföll hela min fina, nytvättad bil!!! För att inte tala om allt smuts på själva vägen!!
Har nog aldrig kört så sakta nån gång! Men vad spelade det för roll??
Som toppen på moset så hade jag glömt (eller hade Selina stulit??) hemnycklarna på Näset, så då blev det ju en extra resa dit, med ännu mera SMUTS!!!

Kan det vara så att detta var den mest olämpliga dagen att tvätta bilen på heeeela året??

Gjort är gjort i alla fall, och det kan ju inte göra nåt sämre i alla fall...

Hej!

Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Hej på dej också!

Jag har bakat 2 sorters kakor, gjort kalops, gjort smördegs-snittar, handlat, fikat på Brödbiten, gjort snögubbe och ljuslykta, skottat lite snö och plockat ur diskmaskinen... Puh.. :)

2010-03-10 @ 21:10:31
Postat av: Anna-Carin

Hej svejs!

Jag har JOBBAT, skottat snö (ja inte med traktor då, det var bara å ta handjagarn å sätta igång),mikael å jag hämta pizza på terassen å sen svulla vi framför tv:n. Ha det gott

2010-03-11 @ 08:16:29
Postat av: Helena

Men vad kul!! Att ni gör nåt!! =)Herregud vad du är aktiv Ann-Katrin!!

2010-03-11 @ 12:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback