De kan konsten...

Snacka om att veta hur man får folk att handla!!
Nån mer än jag som fått ett erbjudande från La Redoute idag??

Om ni inte fått det ska jag berätta vad de erbjöd:
*40% rabatt på valfri vara. (Inte så ovanligt)
*10% rabatt på resten av beställning. (Har oxå de flesta)
*Skönhetsbehandling utan extra kostnad, välj mellan massage, ansiktsbehandling, klippning, manikyr eller pedikyr. (!!!!!!)

Va?? Bara sådär?? De har inte ens kravet att man måste handla för minst 1000:- kronor, eller inget minimiköpkrav!!! (Enda grejen är att man måste åka till Östersund, Sundsvall eller Sollefteå, där butikerna de samarbetar med finns) Hur ska man kunna säga nej då??
Bara en liten tunika... Och kanske nå leggings... Kanske ett par skor??
JAG FÅR JU FAKTISKT EN KLIPPNING!!! ELLER MASSAGE!!! GRATIS!!!

Dessutom gäller erbjudandet till september!! Annars brukar de bara räcka några veckor, ska man ska skynda sig att beställa...

Ja, hur ska man kunna säga nej??

Hjälp mig säga nej!!!

Det sämsta med La Redoute tycker jag är att de har FÖR mycket grejer!
Det blir oöverskådligt, innan man nått slutet av katalogen, har man glömt bort vad som fanns längst fram, och man har aldrig tid att bläddra igenom alla sidor på hemsidan. Därför handlar jag hellre från Ellos, där är det begränsat med kläder!

Men man kan ju offra sig nån gång....

 

Jävla försäljningstekniker....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback