Det växer!!




Mina tulpaner har växt till sig, till det dubbla bara på dessa tre varma dagar!! Kul!!

Osså blev det lite omskolning och nyplantering.
Tagetesarna såg så himla ledsna ut, hoppas de blir gladare nu med ny, näringsrik jord, och mera plats!!

Fick lite uppblötta krassefrön av Svärmor, så jag satte några inne, fyllde den lilla rabatten (bilden nedan), och slängde ut resten lite varstans. Får se var de dyker upp sen då, om de utomhus överlever.


Sen har jag även hunnit med att städa bron, för vilken gång i ordningen är oklart, och grovstädat sovrummet. Mycket behövligt. Nu är den STORA frågan om alla bäddmadrasser och kuddar är torra tills vi ska sova, har nämligen tvättat allt som normalt ligger i sängen. Det känns som om det kanske blir soffan inatt, då det har småregnat hela dagen och betydligt försvårat torkningen.
Jaja, en natt där dör man inte av, däremot skitiga, bakteriefyllda sängkläder kan nog försämra en och annan hälsa!

Sen har jag nyss kört 2x10 min på crosstrainern oxå, detta utan större svårigheter, så imorgon blir det nog 2x12, eller ska jag våga satsa på 2x15 min?? Mmm, får fundera på det!
Skitbra att köra till Parlamentet!!! Man får verkligen nåt annat att tänka på!
Man blir däremot mera andfådd, då man skrattar så mycket!

Nähä, lite frukt  ute på bron till det härliga smattrandet och den härliga doften av regn!! 
Sen en dusch på det här så ska man väl avrunda denna söndag och vecka på ett skönt sätt!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback