Glad!!

Är på ovanligt bra humör!!!
Undra vad detta beror på??
Kanske de 30 min som jag spenderade på crosstrainern idag?? UTAN ens 3 sek paus!!
Eller kanske är resultat av ALL träning, de säger väl att man blir piggare och gladare av det va??
Lyssnar på pigga låtar som gör mig ännu gladare!

Sjunger högt med för mig själv, och skriver små roliga (tycker jag alltså!!)kommentarer på fejjan och fnissar åt mig själv!!
(Lite lustigt, för om nån skulle fråga mig om jag gillar Mando Diao så skulle jag svara "Nja, lyssnar inte nåt på de, kan inga av deras låtar", men nu när jag kikar på youtube så visar det sig att två av de låtar som gått på radio på senare tid, och som jag blir lika glad varje gång jag hör och dansnerverna hoppar av, visar sig vara Mando Diao. Så jo, jag gillar nog Mando Diao. Apropå det jag skrev igår om att jag aldrig har nån koll på grupper och vem som skriver vad..)
Oj, nu börjar jag låta riktigt knasig...
Ska kanske hoppa in i duschen och besöka nån god vän för att sprida lite lycka!!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Helena S

Njae, jag har ju som inte det... Tror kanske jag är bäst på att baka för min egen skull när andan faller på! Vet inte vad jag skulle ställa upp med heller för den delen.

2010-05-27 @ 20:21:11
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback