Pjuh!

Åh, det känns som om jag segade ner mig rejält när jag satte mig vid datorn...

Men nähä, har nå timmar kvar att jobba, och sen ikväll blir det minst 30 min på crosstrainern, och jag skulle även vilja gå på promenad!! har inte blivit nån promenad på länge, då jag nästan inte vågar hoppa över crosstrainern för jag är rädd att tappa orken!!
Igår blev det ju inge motion alls, och man ska ju vila oxå, så det känns rätt OK, men som sagt, idag blir det!

Tänkte förresten förut att det finns få saker som är så gulliga som små barn som dansar!!
Jösses, de har sina egna moves, lite gung, lite snurr, kanske nå moves med armarna, digga, ja, det är för underbara!!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback