Sol, sol och sol!!

Vilket underbart väder!!
Sol och vindstilla och skönt!!

Blir nog en långpromenad i eftermiddag!!

Denna vecka tycker jag att jag skött mig lika bra som veckan innan, men ändå så stog vågen på plus imorse...
Argh, vad irriterande!! Hur faan ska man bära sig åt då, om mindre mat och mer motion inte funkar??!?!?!
Jaja, känner mig bara mer sporrad att kämpa ännu mera, och om detta väder håller i sig så ska nog promenader och motion inte vara det svåraste att få till!!

Ihelgen väntar nog barnvaktning mest hela helgen, Sambo och Svåger ska snickra, så barnen lär väl tillfalla mig.
Inge lugn och ro denna helg med andra ord!

Ska ni hitta på nåt skoj i helgen??

Hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Se denna intressanta dokumentär om bantning http://svtplay.se/v/1990021/10_saker_du_bor_veta_om_bantning



den ligger bara kvar till 12 maj...



Se den, kanske ger lite svar på frågor .... Lycka till /Hanna

2010-05-07 @ 13:12:24
Postat av: sys

Stirra dig inte blind på vågen, kolla kläderna istället!

2010-05-07 @ 14:21:22
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback